• 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przedstaw się przyszły Mistrzu Pokemon .

Napiszcie kilka zdań o sobie - skąd jesteście, gdzie najczęściej będzie można Was spotkać polujących na Pokemony i innych graczy? Uśmiech Może szukacie towarzyszy, którzy będą czekać z Wami na premierę?

Ja mam na imię Beata, mam 26 lat i jestem z Katowic. Pokemonami interesuję się odkąd pamiętam. Przeszłam chyba wszystkie gry Pokemon z wyjątkiem tych na 3DS. Ale to kwestia czasu Uśmiech
Jestem również aktywnym graczem w Ingress (beti89) oraz współwłaścicielką strony Ingress Online (która chwilowo "umarła" Uśmiech ).

Spotkacie mnie na pewno w Katowicach i Chorzowie oraz w okolicach tych miast.

Aleksander, lat 25. W pokemony nie gram już od roku... Duży uśmiech
Grałem w fire red i kilka późniejszych gier, ale z braku konsol Nintendo działo się to za pomocą emulatorów.
Można mnie spotkać w Toruniu i okolicach.
[Obrazek: 2isb4uo.gif] [Obrazek: aeb83f4c9d0d6d6fa1194c1a9eb5b3c0.gif]

Krzysiek ze Szczecina, lat 23. Widzę, że wiekowo się dobraliśmy podobnie Duży uśmiech.
To chyba będzie najlepsze w Pokemon GO, że zaktywizuje na nowo "starą gwardię" fanów Pokemon.

Miło was poznać!

Wojtek, rejon rybnicki Uśmiech Technik Informatyk lvl 2, człowiek lvl prawie 18, oglądający regularnie nowe jak i stare odcinki pokemon. Pomocnik w PokeRoomie na Tsuru Rybnik ^^
ISTP/J 4w5
IT '98

Hej jestem Aisa Uśmiech