• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konto W jaki sposób wrócić do gry
#1

Witam Uśmiech
Mam założone konto w pokemon go przez Google. Niestety Google coś porobiło i niemoge się zalogować ani do gry pokemon ani do konta Google. Więc moja gra jest wstrzymana. Smutny czy mogę założyć nowe konto Google i uruchomić grę oczywiście na tym samym telefonie czy wogole jest jakaś szansa bym odzyskała grę bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
  Odpowiedz
#2

wydaje mi sie ze nie da sie przenieśc postepu.... ale napisz do niantic zeby ci przeniesli postep z konta google na Trainer Club Język
"Powoli i z rozmysłem potyka się ten, który biegnie"
  Odpowiedz
#3

Dziękuję Uśmiech
  Odpowiedz
#4

Nikt nic Ci nie przeniesie, nie ma takiej mozliwości niestety.
Jeśli straciłes tamto konto i nie masz możliwości odzyskania, musisz (jak chcesz grać) założyć nowe i zacząć od nowa.

I teraz masz dwa wyjścia:
1-zakładasz na trenerze na maila na którym miałes pierwsze konto
2- zakładasz nowego maila i nowe konto na nim

Generalnie polecam drugą metode, logowanie przez trenera jest uciążliwe (trzeba wpisywać dane np po czyszczeniu pamięci aplikacji a w googlu nie)

Pozdrawiam
  Odpowiedz
#5

Mam Huawei i wersje Androida 6.0.0 i mam taki problem poniżej...

Ja mam tak że wyskakuje mi komunikat "Unable to Autenticate" i nie mogę się przez konto Google zalogować jak używam internetu LTE, Ale jak używam już WI-FI to normalnie mi działa, próbowałem już wielu metod łącznie z odinstalowaniem aplikacji i instalowaniem APK starszych wersji ale nie moge sprawdzić bo jak starszą wersje zainstaluje to automatycznie prosi o aktualizacje do nowego w Google Play sklepie, mam 17 lvl i nie chce od nowa zaczynać? Nie wie ktoś jak to naprawić?

Aha bym zapomniał dostałem taką wiadomość na Mailu dzisiaj od Supportu NIANTIC:

"Trainer,

From what you've described, it would seem the issues you're having are most likely related to your data connection. If you are only experiencing this lag when using a mobile data connection, but not on Wifi, then Pokémon GO isn't receiving a strong enough data signal.

You could try loading Pokémon GO on a Wi-Fi connection first and then see if it will continue to work that way. If this doesn't work then we suggest that you contact your mobile carrier for further support with this issue. Make sure that there are no features, either on your device or as part of your mobile data plan, that may be restricting your data use (such as the Verizon Family Base).

Note that if you are experiencing this issue on an Android device, we have had other Trainers report that clearing data from the Google Settings app or doing a full factory reset on their device can alleviate this issue"

Wie ktoś co oni mają na myśli bo nie jestem za bardzo dobry w języku angielskim?
  Odpowiedz
#6

W wiadomości, którą otrzymałeś Niantic prosi byś sprawdził czy gra będzie prawidłowo działała na połączeniu Wi-Fi. Jeśli nie, sugerują skontaktowanie się z Twoim operatorem sieci komórkowej. Ale, jak sam napisałeś, gra przez Wi-Fi działa dobrze, a poza tym nie sądzę, by operator mógł tu cokolwiek pomóc. Sugerują też byś upewnił się, że nie masz ustawień, albo innego oprogramowania, które ograniczałoby korzystanie z danych (np. czegoś w rodzaju kontroli rodzicielskiej). Na koniec, jeśli korzystasz z Androida, zgodnie z tym co donoszą inni gracze, pomóc może wyczyszczenie danych lub przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych. O to mniej więcej chodzi w wiadomości od Niantic.

Choć gra działa Ci dobrze na Wi-Fi, jeśli masz taką możliwość, sprawdź swoje konto i działanie gry na innym telefonie (tylko pamiętaj, że jeśli nie będzie to twój telefon, po testach usuń z niego swoje konto). Dzięki temu wyeliminujesz problemy z kontem i wówczas doszukuj się ich w swoim telefonie. Może reset ustawień do fabrycznych, jako ostateczne rozwiązanie, pomoże - tyko wpierw zrób kopię wszystkiego, co dla Ciebie ważne (np. kontaktów), o czym niektórzy zapominają.
  Odpowiedz
#7

Hm? Ja sprawdzałem na innym telefonie mojej mamy, starszym co ma android 4.4.4 i tam za pomocą tego nie oficjalnego instalatora APK. Pokemon GO na LTE działa, ale co ciekawe telefon sam w sobie nie może pobrać z GOOGLE PLAY samej gry a jednak gra działa przez oba WI-FI i LTE. Tylko na moim telefonie Huawei działa jedynie WI-FI normalnie. Plus nie chce przywracać do ustawień fabrycznych bo znowu będę musiał te hasła do fejsa i innych aplikacji wpisywać a nie wszędzie mam zapamiętane to i owo... plus ja używam do telefonowania się z przyjaciółmi SAMSUNGA ale starszego z starszą wersją Androida, dodatkowo on nie może używać LTE bo mam go na kartę i karta zostaje pożerana automatycznie... i do tego ta komórka się zacina za bardzo więc praktycznie jest bezużyteczna...

Dlatego chciałem się spytać, czy wystarczy w końcu odpięcie i usunięcie konta Google jednego czy jednak do ustawien fabrycznych trzeba wrócić? Smutny
  Odpowiedz
#8

Zanim przywrocisz ustawienia fabryczne, sporobuj zresetowac ustawienia sieciowe i ewentualnie na nowo zdefiniowac polaczenie transmisji danych komorkowych. Mi ostatnio operator cos pozmienial w ograniczeniach dostepu i ponowna konfiguracja nie pomogla, dopiero zresetowanie ustawien. Przywracanie ustawien fabrycznych to upierdliwa ostatecznosc.
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sprzęt  Jaki telefon do gry Kali_11 22 15,511 06-23-2017, 17:48
Ostatni post: Naznaz
  Sprzęt  Jaki telefon polecacie? (najlepiej do 200zł używany) Tanker 17 25,228 11-14-2016, 22:49
Ostatni post: Esper
  Inne Jaki GPS pobrać do Pokémon go? kuba331 9 11,816 08-09-2016, 15:21
Ostatni post: Bizkowicz
  Jaki mam email w Pokemon GO/ huko723 1 4,147 08-01-2016, 07:16
Ostatni post: Esper



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości