• 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konto Wszystkie Pokemony UCIEKŁY :(
#1

Witam!
Dziecko ma 23 poziom gry i dziś wykasowano z konta wszystkie Pokemony ( zostały 3 zwykłe), owoce i piłki....
 Nie wiem czy jest możliwość aby przywrócić wczorajsze dane konta?
Czy można zmienić hasło?

Z gory dziękuje za odpowiedz!
  Odpowiedz
#2

A kto niby wykasował pokemony ? same znikły ?

Hasło można zmienić na stronie www gry
  Odpowiedz
#3

Nie mamy pojęcia co się stało.... Wczoraj było jeszcze normalnie, dziś konto opustoszało.... Wielka tragedia i łzy od rana.... Smutny

Może ktoś się włamał, bo z tych co zostały jeden nazywa się "Twój stary" a nie było takiego...

Szkoda tyle miesięcznych starań i chyba córcia zrezygnuje z dalszego grania Smutny
  Odpowiedz
#4

Moj chrzesniak mial niestety taka sytuacje, ze jego konto zostalo zhakowane i tak jak Twojej corci, zostaly "skradzione" wszystkie stworki. Mlody bardzo sie przejal i zrezygnowal z gry na jakies 3 miesiace, potem wrocil.
Ja bym jeszcze sprobowala wylogowac sie i zalogowac ponownie (sign out) a jak nie pomoze, pisacna kontakt do Niantic. Wspolczuje, moja corcia tez by pewnie płakała kilka dni, jakby cos takiego się stalo...
  Odpowiedz
#5

(02-26-2017, 18:40 )mikachu napisał(a): Moj chrzesniak mial niestety taka sytuacje, ze jego konto zostalo zhakowane i tak jak Twojej corci, zostaly "skradzione" wszystkie stworki. Mlody bardzo sie przejal i zrezygnowal z gry na jakies 3 miesiace, potem wrocil.
Ja bym jeszcze sprobowala wylogowac sie i zalogowac ponownie (sign out) a jak nie pomoze, pisacna kontakt do Niantic. Wspolczuje, moja corcia tez by pewnie płakała kilka dni, jakby cos takiego się stalo...

Udało mi się zmienić hasło, nie wiem co dalej.
Nawet nie ma piłki aby jakiegoś złapać... Kaszmar!!!
Były takie "perełki" Pokemonowe.... Sama jestem zła, jak znajdę gdzieś kontakt to do nich napisze.

Dzięki!
  Odpowiedz
#6

Na str Niantic jest napisane, ze czasem moze sie wydawac, ze konto zostali zresetowane, a progres utracony, ale podobno wszystko zostaje zapisane na serwerze i nie traci sie.

https://support.pokemongo.nianticlabs.co.../227073827

Jesli to nie pomoze, to pisz na kontakt (jesli nie znajdziesz formularza kontaktowego, to ja bym napisala przez formularz odwolania sie od bana,bo nie widze na str jakiegos maila do kontaktu? Tu masz formularz odwolania, moze opisz w nim problem, choc to nie ban)

https://support.pokemongo.nianticlabs.co..._id=233187
  Odpowiedz
#7

Możliwe że komuś (koledze, koleżance) podał hasło i ktoś po złości wywalił wszystkie pokemony. Chyba się nie da z tym nic zrobić. Na allegro można za 20 zł kupić konto 30 lvl z fajnymi pokemonami, może w zamian kup. Wiadomo, że to nieetyczne itp ale w tej sytuacji myślę że usprawiedliwione. Wiadomo że najlepsze swoje konto w które włożyło się sporo wysiłku i nic tego nie zastąpi ale może będzie mniej płaczu Uśmiech

  Odpowiedz
#8

Dziękuje za wszystkie porady, są one bardzo cenne dla mnie!
Dzięki!
Napisałam i zobaczymy!
  Odpowiedz
#9

E mail do zglaszania problemów z kontem to:

support@pokemon.com

Ryzyko z kupnem konta na Allegro jest takie, ze byc moze sprzedawca oszukiwał w grze (używał bota lub fake gps zeby szybko nabić wysoki level) i takie konto moze byc po jakimś czasie zbanowane, a to znów rozczarowanie dla dziecka
  Odpowiedz
#10

(02-26-2017, 20:48 )mikachu napisał(a): E mail do zglaszania problemów z kontem to:

support@pokemon.com

Ryzyko z kupnem konta na Allegro jest takie, ze byc moze sprzedawca oszukiwał w grze (używał bota lub fake gps zeby szybko nabić wysoki level) i takie konto moze byc po jakimś czasie zbanowane, a to znów rozczarowanie dla dziecka

Bardzo dziękuje!
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Telefona ma wszystkie wyamgania pokemon go nie działa Samonix 1 2,240 07-16-2016, 19:42
Ostatni post: KanapQa



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości