• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konto 1 konto działa drugie nie
#1

Model Urządzenia: Sony Xperia M2 AQUA
Wersja Android: wystarczająca
Źródło Aplikacji: amerykanski server
Wersja aplikacji Pokemon GO: najnowsza 0.53.1

Opisu Problemu:
Witam, proszę o odpowiedź , tylko graczy którzy spotkali się z tym problemem. Otóż nie mogę się zalogować na swoje drugie konto (czy 2 konta wg Niantic są bannable ), podczas gdy pierwsze działa bez zarzutu. 

"Unable to authenticate .... " to wiadomość która mnie wita chwile po wskazaniu maila z którego chcę się zalogować. 

Z góry dzięki za odpowiedź, temat do usunięcia jeżeli nikomu się nie przyda.
  Odpowiedz
#2

(01-31-2017, 16:50 )hellsi napisał(a): Model Urządzenia: Sony Xperia M2 AQUA
Wersja Android: wystarczająca
Źródło Aplikacji: amerykanski server
Wersja aplikacji Pokemon GO: najnowsza 0.53.1

Opisu Problemu:
Witam, proszę o odpowiedź , tylko graczy którzy spotkali się z tym problemem. Otóż nie mogę się zalogować na swoje drugie konto (czy 2 konta wg Niantic są bannable ), podczas gdy pierwsze działa bez zarzutu. 

"Unable to authenticate .... " to wiadomość która mnie wita chwile po wskazaniu maila z którego chcę się zalogować. 

Z góry dzięki za odpowiedź, temat do usunięcia jeżeli nikomu się nie przyda.

mam to samo z moim jedynym kontem ten sam blad mam i nie wiem co robic
  Odpowiedz
#3

(02-13-2017, 16:15 )dakox123 napisał(a): If you're experiencing an issue with Pokémon GO, the following should resolve it:


  1. From your device's Home screen, visit Settings > Touch Apps or Application Manager > Pokémon GO, and touch Force Stop. Visit Storage and touch Clear Cache.

  2. Make sure that your device's time and date is set to automatic (network provided).

  3. Ensure your device is connected to a reliable data connection (WiFi, 3G, or 4G)

  4. Ensure that your phone has not restricted background data access to Google Play Services and Google Play Store. Learn how to turn on background data.

  5. Open your Google connected apps settings and remove Pokémon GO.

  6. Delete the Pokémon GO app and reinstall the latest official version from the Google Play Store.

  7. Remove the email account from your device and then add the account back to the device. Learn how to add and remove accounts.
     Mi pomógł sposób nr 4, polecam spróbować Oczko
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Smutek NIe można się zalogować [konto Gmail] Neftri 15 27,856 08-04-2017, 11:24
Ostatni post: Naznaz
  Sprzęt  Sprzęt,Konto,ban już sam nie wiem :C nijdajme 3 3,119 03-25-2017, 15:23
Ostatni post: nijdajme
  Gra Nie działa gra weronika7567 1 2,712 11-15-2016, 11:39
Ostatni post: Nirairagav
  Sprzęt  Nie działa aktualizacja 0.37 Michael54 21 20,643 09-27-2016, 00:02
Ostatni post: Marcin93PL
  Sprzęt  pokemon go nie działa płynnie Belmon3hunna 3 3,950 09-05-2016, 21:40
Ostatni post: NeoMewTwo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości