• 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Złap je wszystkie! - Podziel się informacją o respach Pokemonów
#31

Tarnowskie Góry przy Pierogarni pojawia się dość regularnie Porygon.


  Odpowiedz
#32

Park Miejski Tarnowskie Góry istny wysyp Abry, idzie złapać ok. 10-15 sztuk przy jednym spacerze. Dodatkowo przy 3 Pokestopach przy cmentarzu regularnie pojawia się Kabuto i Execcute


  Odpowiedz
#33

W parku ślaskim Repią sie masowo omastary(bardzo ich dużo) dokładnie w Wojewódzkim parku kultury i wypoczynku Duży uśmiech
"Powoli i z rozmysłem potyka się ten, który biegnie"
  Odpowiedz
#34

[Obrazek: 164435071_aeqqapr.png]


orzegow ul. piechy godzina po godzinie grubasy Duży uśmiech
  Odpowiedz
#35

Panie ale mnie Pan teraz zaimponował Uśmiech
[Obrazek: 2cyje6s.png]
"Towarzystwo poszukujących prawdy jest nieskończenie lepsze niż tych, którzy wierzą, że ją znaleźli." Terry Pratchett

  Odpowiedz
#36

U mnie dratini zauważyłem w jednym miejscu ale nie wiem czy to przypadek czy są co godzinę czy dwie nie jestem fanatykiem by co godzinę jechać i sprawdzić :-D

PS złapałem 4 i ich oczywiście na radarze nie wyświetla
  Odpowiedz
#37

moze ktos zna park gdzie mozna execuute nalapac ?
  Odpowiedz
#38

(02-09-2017, 20:43 )lejklej napisał(a): moze ktos zna park gdzie mozna execuute nalapac ?

Teraz przez event jest ich calkiem sporo i cukierki x2 więc można sporo nazbierać, mi sie udało ponad 80 candy w około godzine Uśmiech

[Obrazek: generator.php?action=generate&uid=4218&n...ve=Snorlax]
  Odpowiedz
#39

U mnie wysyp skaiteró i to wszystkie ponad grubo 1000 CP. Jeden nawet miał 1700 z hakiem
  Odpowiedz
#40

Rhydon,z takiego Scythera bedziesz miał ładnego Scizora Duży uśmiech 2400 lub coś,wiec łap ogólnie w Wojewódzkim parku kultury i wypoczynku Respi sie pełno Swinubów(Prewoluja Poliswine)
"Powoli i z rozmysłem potyka się ten, który biegnie"
  Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości