• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gra Zmiany w łapaniu po aktualizacji!
#51

Macie tutaj informacje dotyczące rzutów, trafiania etc. Niantic skomentował na twitterze, że są świadomi buga i pracują nad fixem.

http://www.gameinformer.com/b/news/archi...ign=buffer
  Odpowiedz
#52

Szukałem w grupie na facebooku, szukałem w tym temacie i nie znalazłem żadnej wzmianki na ten temat.
Chcę więc zapytać, czy zauważyliście również, że po aktualizacji zdarza się, że pokeballe przelatują przez pokemony, czy to może ja nie widziałem czegoś od początku? Miałem taką sytuację kilka razy, m.in. z pidgeyami, którym pokeballe przenikały przez skrzydła i głowę, jak i ze squirtlem, któremu kulka przeleciała przez łapkę. Znajoma mi osoba także zauważyła ten błąd ze spearowem. Nie przypominam sobie niczego takiego przed aktualizacją.
  Odpowiedz
#53

(08-06-2016, 01:08 )jay7 napisał(a): Szukałem w grupie na facebooku, szukałem w tym temacie i nie znalazłem żadnej wzmianki na ten temat.
Chcę więc zapytać, czy zauważyliście również, że po aktualizacji zdarza się, że pokeballe przelatują przez pokemony, czy to może ja nie widziałem czegoś od początku? Miałem taką sytuację kilka razy, m.in. z pidgeyami, którym pokeballe przenikały przez skrzydła i głowę, jak i ze squirtlem, któremu kulka przeleciała przez łapkę. Znajoma mi osoba także zauważyła ten błąd ze spearowem. Nie przypominam sobie niczego takiego przed aktualizacją.

Raz jeden zdarzyło mi się w przypadku Pidgeya, kilka razy przestrzeliłem za to Psajdaki na wylot. Również myślę, że to ostatni update
Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi? Nie chcesz czekac godzinami, az ktos odpisze w Twoim temacie? Dolacz do naszego serwera DISCORD:
[Obrazek: sukamakler.png]
  Odpowiedz
#54

Zdarzało mi się przerzucać właśnie na Pidgeyach i też dopiero po aktualizacji.
Ale już się przyzwyczaiłem i po prostu lżej rzucam.
  Odpowiedz
#55

(08-06-2016, 01:08 )jay7 napisał(a): Szukałem w grupie na facebooku, szukałem w tym temacie i nie znalazłem żadnej wzmianki na ten temat.
Chcę więc zapytać, czy zauważyliście również, że po aktualizacji zdarza się, że pokeballe przelatują przez pokemony, czy to może ja nie widziałem czegoś od początku? Miałem taką sytuację kilka razy, m.in. z pidgeyami, którym pokeballe przenikały przez skrzydła i głowę, jak i ze squirtlem, któremu kulka przeleciała przez łapkę. Znajoma mi osoba także zauważyła ten błąd ze spearowem. Nie przypominam sobie niczego takiego przed aktualizacją.

Ostatnia aktualizacja podobno zmieniła fizykę rzutów pokeballami, może przy okazji zepsuli hitboxy niektórych poków. Poczekajmy do kolejnej aktualizacji, która powinna być już niebawem, zakładam że kolejny update naprawi większość irytujących błędów, które obecnie psują nam zabawę.
[Obrazek: cd830a1b5caf9b3e.gif]
  Odpowiedz
#56

Najważniejsze, by poprawiając błędy nie poszli (specjalnie lub przypadkowo) w drugą stronę, czyli nie uczynili gry zbyt łatwej.

Jeśli chodzi o łapanie to najbardziej przeszkadza mi brak dodatkowego doświadczenia za rzut. To, że Pokemon potrafi uciec lub ciężej go złapać, nawet tego, który ma niski CP, nie jest dla mnie dużym problemem. Owszem, irytuje mnie, że czasem na gównianego Pokemona tracę sporo pokeballi i/lub malinek, a potem okazuje się, że i tak dał drapaka. Cóż... takie jest życie. Czasem to właśnie ten z pozoru słabszy ma większe szanse na przetrwanie. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że dla osób mieszkających w miejscowościach, gdzie jest bardzo ograniczona ilość PokeStopów lub ich nie ma, jest to spory problem, ale... Może to właśnie przedtem był błąd, który przyzwyczaił nas, że Pokemony były bardziej uległe?

Co do rzutów, sami twórcy gry przyznają na Twitterze, że pojawił się błąd wpływający na ich celność. Ciekawe, czy błędem jest dla nich wspomniane we wcześniejszych postach przenikanie, czy po prostu to, że trzeba nieco zmienić swoją technikę rzucania?
Jeśli mówiąc o błędzie mają na myśli przenikanie, to jak najbardziej jestem za tym, by rozwiązali ten problem. Byleby nie wpłynęło to ujemnie na ruchliwość Pokemonów, które po ostatniej aktualizacji wykazują większą wolę walki i unikają ustrzelenia. Wydaje mi się, że przenikanie po części jest efektem opóźnień animacji, które zdarzają się, gdy m.in. gra aktualizuje dane (ikona w lewym, górnym rogu ekranu). Przykładowo: łapiemy Pidgeya, on skacze w górę ruszając m.in. skrzydłem, my rzucamy i widzimy jakby Pokeball przeniknął przez skrzydło, a w rzeczywistości dla gry kulka po prostu mija go bardzo blisko, czego my nie zauważamy, bo jest ledwo dostrzegalny przeskok w animacji. Może też być, że twórcy gry przy ostatniej aktualizacji postanowili za bardzo obciąć "maskę trafienia" (tak to umownie nazwijmy), która nie w pełni obejmuje Pokemony (jest np. mniejsza o 1-2 mm od obrysów Pokemonów).
Natomiast jeśli na myśli mają to, że obecnie trzeba dostosować siłę rzutu do danego rodzaju Pokemona, jak dla mnie nie jest błędem i nadaje polowaniom większego realizmu. Dawniej większość rzutów można było wykonywać z tą samą siłą. Obecnie nie jest już tak prosto i np. w przypadku Pidgeyów silny rzut kończy się ich przerzuceniem, a gdy na naszej drodze staje Scyther, raczej przydaje się silny, daleki rzut. Znaczenie też ma, czy mamy włączone, czy wyłączone AR. Szczęśliwi Ci, którzy mają możliwość wyboru. Obserwując po sobie, gdy mam problemy z celnością, włączam kamerę (większość Pokemonów łapię mając wyłączone AR - oszczędności na baterii oraz polowania też jakby łatwiejsze) i od razu łatwiej mi trafić.

Nie pozostaje nam nic innego, jak poczekać na kolejną aktualizację i przekonać się na własnej skórze, co ona przyniesie.
  Odpowiedz
#57

Łatwiej mi złapać Glooma z 595 CP niż Weede z 64 lol
[Obrazek: generator.php?action=generate&uid=5414&n...e=Gyarados]
  Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości