• 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Znane błędy - Known Issues
#1

Witajcie forumowicze!

Jako iż wiele osób skarży się na różnorakie błędy to postanowiłem przetłumaczyć dział "Known Issues" ze strony Pokemon GO NianticLAB.

1. POKECOIN I PRZEDMIOTY PREMIUM NIE POJAWIŁY SIĘ NA MOIM KONCIE.
Proszę spróbować następujących kroków w wypadku, gdy masz problemy z ujrzeniem PokeCoins i/lub przedmiotami premium w Twoim koncie:
- Wyloguj się i zaloguj ponownie w Pokemon GO. Odpal Pokemon GO, wejdź do Main Menu -> Settings i wybierz "Sign out"
- Jeżeli problem nie ustąpił, spróbuj zrestartować swój telefon.


2. OTRZYMAŁEŚ "You already own this item" - WIADOMOŚĆ BŁĘDU (TYLKO ANDROID).
Jeżeli Twój telefon stracił połączenie z internetem podczas kupowania PokeCoins ze sklepu, możesz dostać wiadomość "You already own this item". Zrestartuj swój telefon aby rozwiązać problem.

3. POSTĘP TRENERA TYMCZASOWO ZRESETOWAŁ SIĘ DO POZIOMU 1.
Najpewniej stworzyłeś dwa konta w Pokemon GO, jedno z poziomu Google, drugie Pokemon Trainer Club. Jeśli stworzyłeś konto za pomocą drugiej z metod, a później próbujesz użyć pierwszej metody logowania (google), tworzy się nowe konto. Aby rozwiązać problem wyloguj się najpierw z konta, na którym ostatnio się logowałeś (Settings -> Sign out), a potem zaloguj się swoją dawną metodą.

4. ZNIEKSZTAŁCONY DŹWIĘK
W niektórych sytuacjach, muzyka i efekty dźwiękowe z Pokemon GO mogą być zniekształcone lub opóźnione. Ten problem często występuje podczas używania sprzętu Audio przez Bluetooth. Znamy ten błąd i staramy się aktywnie znaleźć jego rozwiązanie.

5. DUŻE ZUŻYCIE BATERII
Niektóre urządzenia mogą odczuć szybkie rozładowywanie baterii podczas grania w Pokemon GO przez długi czas. Pracujemy nad rozwiązaniem.

6. MOJA LOKALIZACJA JEST NIEPOPRAWNA, NIEDOSTĘPNA LUB DRGA/DRYFUJE (tak to rozumiem)
Ciągle pracujemy nad ulepszeniem szybkości i dokładności GPS'a. Generalnie jakość GPS'a zależy od urządzenia jakie posiadasz i mocy połączenia/sygnału. By wzmocnić wykrywanie swojej lokalizacji sprawdź następujące kroki:
- Pokemon GO ma dostęp do wyszukiwania lokalizacji
- Dostęp do internetu jest włączony (3G, 4G, Wi-Fi)
- GPS urządzenia jest włączony
- Dokładność lokalizacji jest ustawiona na najdokładniejszą


Ostatni punkt już Polski nie dotyczy ^^

Postaram się tłumaczyć na bieżąco nowo powstałe punkty znanych błędów.

Oryginalny tekst znajdziemy tutaj: Support - Pokemon GO Niantic Lab
[Obrazek: aXG3uxW.gif]
Zobacz też
#2

Zmień kolor czcionki, bo nie chce się tego czytać Uśmiech
[Obrazek: b_350_20_53A1F5_030077_FFFFFF_000000.png]
[Obrazek: b_350_20_53A1F5_030077_FFFFFF_000000.png]
[Obrazek: b_350_20_5F61FE_08058B_FFFFFF_000000.png]
[Obrazek: b_350_20_53A1F5_030077_FFFFFF_000000.png]


#3

(08-28-2016, 12:38 )AdamxD napisał(a): Zmień kolor czcionki, bo nie chce się tego czytać Uśmiech


Chłopie, masz jakiś problem ze sobą? Piszesz, aby napisać. Skoro nie chce Ci się czytać, to opuść temat, a nie komentujesz, żeby tylko był post.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#4

Przez kolor czcionki tego się nie da czytać.
#5

(08-28-2016, 15:45 )Kasper napisał(a):
(08-28-2016, 12:38 )AdamxD napisał(a): Zmień kolor czcionki, bo nie chce się tego czytać Uśmiech


Chłopie, masz jakiś problem ze sobą? Piszesz, aby napisać. Skoro nie chce Ci się czytać, to opuść temat, a nie komentujesz, żeby tylko był post.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ty jesteś głupi sam z siebie, czy ktoś ci za to płaci? XD
[Obrazek: utdfwcI.png]
#6

Brawo chłopaki, zasługujecie na Złotą Łopatę. Odkopaliście temat sprzed roku Duży uśmiech
[Obrazek: f9dyd0.png]




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości