• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przenoszenie poków

Heja,

Do rzeczy - mam 2 konta ze względu na team, chcę oczywiście farmić jedno. Chciałabym złapane poki z jednego z nich przenieść na drugie gdy już wejdzie taka opcja. Nie mam doświadczenia w grach na bazie lokalizacji, ale wiem, że w mmo czasami sypały się bany jak np. przesyłało się drugiej osobie zbyt dużą ilość golda (często po prostu jeden gracz kończył grę i oddawał drugiemu co tam zebrał). 

Jakieś przecieki, domysły?
  Odpowiedz

Po prostu prześlij raz, a dużo raczej bana nie powinno być jak nie będzie codziennie wysyłać. Poza tym póki co czekajmy aż wejdzie później się martw Język
Nick: Maxiores
LvL: 15
Grupa: Valor
Miasto: Warszawa, Targówek

Odpowiedz

Wydaję mi się, że opcja trade będzie dostępna tylko jeśli obydwaj trenerzy będą online. To znaczy będziesz musiał ogarnąć drugi telefon żeby zalogować się na drugie konto Uśmiech Mogą być bany za przesyłanie dużej ilości pokemonów, jeśli będzie możliwość "przekazania" komuś poka bez wymiany na innego. Oczywiście to tylko moje domysły.
Nick: nrotki
Level: 16
Team: Mystic
  Odpowiedz

Nie będzie banów za oddawanie pokemonów (o ile wogóle będzie można oddawać nie biorąc nic w zamian). Natomiast bany powinny być za multikonta i na pewno będzie możliwość zgłaszania takich graczy.
  Odpowiedz

Bandę ratatów zawsze mozna jakos zebrać Duży uśmiech
  Odpowiedz

Jeśli chodzi o domysły to prędzej czy pózniej będziemy się wymieniać, banow pewnie nie będzie i tak jak w/w drugi tel i pewnie armia ratatow ci się przyda. Nie wiem czy jest sens w ogóle posiadać dwa konta i jedno boostowac a czy multikonta bedą banowane? Czas pokaże w większości przypadków są ale tutaj nie mam konkretnego zdania.
[Obrazek: 9gB9fDy.jpg]
  Odpowiedz

(07-17-2016, 14:08 )Mochocky napisał(a): Nie wiem czy jest sens w ogóle posiadać dwa konta i jedno boostowac

Bo nie można zmieniać teamów i jedynym sposobem, by być w innym jest zrobienie drugiego konta

Odpowiedz