• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aplikacja Pomoc w nieprawidlowym dzialaniu aplikacji
#1

Model Urządzenia: SAMSUNG Galaxy Grand Prime
Wersja Android:5.0.2
Źródło Aplikacji:Sklep Google Play
Wersja aplikacji Pokemon GO:0.33.0
Operator (o ile to wazne): T-mobile

Opisu Problemu: Witam, ostatnio mam kilka problemow w dzialaniu mojej aplikacji. Mianowicie, po zerowaniu mojego smarfona aplikacja zaczela troszke szwankowac, nie dziala mi battery saver (nie wiem czy dzialal przed zerowaniem bo nie wlaczalem tej opcji), Pokestopy po "odwiedzeniu" ich nie zmieniaja koloru na fioletowy (przed zerowaniem zmienialy), i gps przy poruszaniu sie samochodem strasznie dziwnie dziala, gubi sygnal, jak juz zlapie to postac mi po krzakach lata (wczesniej tak nie bylo). Dodam rowniez, ze gps mam ustawiony na duza dokladnosc. Nie wiem czy ma to cos do rzeczy ale na wszelki wypadek napisze, ze jestem zalogowany przez konto google. Licze na szybka, jasna, i w miare mozliwosci precyzyjna odpowiedz. Z gory dziekuje za pomoc i zainteresowanie oraz pozdrawiam forumowiczow.
  Odpowiedz
Zobacz też
#2

No czesc, upewnij sie ze masz wylaczone pozorowanie lokalizacji w ustawieniach programistycznych: http://forum.pokemon-go.pl/showthread.php?tid=1253 - tu patrz punkt 1.

Jesli chodzi o pokestopy, to brak u Ciebie sparowania czasu miedzy tel a aplikacja. W tym celu ustawienia -> Data i czas -> ustaw date i czas na automatyczny, tak samo strefe czasowa.
Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi? Nie chcesz czekac godzinami, az ktos odpisze w Twoim temacie? Dolacz do naszego serwera DISCORD:
[Obrazek: sukamakler.png]
  Odpowiedz
#3

(08-19-2016, 15:29 )Naznaz napisał(a): No czesc, upewnij sie ze masz wylaczone pozorowanie lokalizacji w ustawieniach programistycznych: http://forum.pokemon-go.pl/showthread.php?tid=1253 - tu patrz punkt 1.

Jesli chodzi o pokestopy, to brak u Ciebie sparowania czasu miedzy tel a aplikacja. W tym celu ustawienia -> Data i czas -> ustaw date i czas na automatyczny, tak samo strefe czasowa.

Dziekuje za odpowiedz, co do pokestopow, to zaraz sie przejde i sprawdze czy to pomoglo, pozorowanie polozenia tez mialem wylaczone, a nic innego nie robilem takze podejrzewam ze duzo sie nie zmienilo, rozumiem ze w sprawie GPS mam zalozyc oddzielny temat? Z gory dziekuje
  Odpowiedz
#4

Niee, moze zostac ten, dokladnie opisales problem, a to jest wazne.

Co do GPS... jesli nie bylo zwiazane to ze strefa czasowa, to upewnij sie jak dziala w innych aplikacjach. Byc moze Google maps, jakas nawigacja, endomondo?
Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi? Nie chcesz czekac godzinami, az ktos odpisze w Twoim temacie? Dolacz do naszego serwera DISCORD:
[Obrazek: sukamakler.png]
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Gra Blad aplikacji baton230 0 774 01-03-2017, 02:47
Ostatni post: baton230
  Aplikacja Najnowsza wersja aplikacji Uro 13 6,764 09-14-2016, 11:02
Ostatni post: kropianka
Ostrzeżenie Konto Błąd aplikacji pokemon GO marcin123e 0 1,055 09-10-2016, 12:36
Ostatni post: marcin123e
  Aplikacja Problem z działaniem aplikacji VandeWlodsi 4 2,822 08-22-2016, 11:28
Ostatni post: zzzdjziom



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości