• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Inne]Matjajko

Witam serdecznie czytających, nazywam się Rafał, mam 16 lat, mieszkam na Śląsku. W tym roku będę chodził do Technikum, a dokładniej Technik Informatyk. W "internecie" siedzę bardzo długo, aczkolwiek jestem człowiekiem rozgarniętym i obeznanym w temacie. 

Interesuję się programowaniem (na razie szlifuję Cpp, potem dojdą inne języki w międzyczasie, grzebałem w tagowaniu HTML, PHP, CSS i bazach danych ale na razie odpuściłem i wrócę do tych języków w wolnym czasie), airsoftem i grami. Od młodych lat pykało się w gtaZdezorientowanya aż do dzisiaj, oddworld - piękna gierka katowana na PSX'ie, tak samo Future Cop, Tekeny itp. Airsoft w sumie na razie odłożony na bok ale przytoczyłem te hobby bo lubię to i siedziałem w tym jakiś czas. W wolnym czasie zajmuje się na komputerze sprawami, siedzę na forach, teraz już praktycznie w ogóle nie gram z powodu napiętego czasu - wyjątek, Pokemon Go. Jestem uzależniony od muzyki, codziennie po kilka godzin na słuchawkach lecą albumy, bywają często dni gdzie praktycznie cały dzień jestem podłączony do słuchawek. Co dwa dni uczęszczam na siłkę Oczko

Na swoim koncie miałem sporo serwerów na platformie SA:MP (San Andreas Multiplayer) i wszystkie były o tematyce Role Play, większość z nich posiadała stałą liczbe graczy. Z serwerami wiążą się też fora - jedno na każdy serwer przypadało. Spory staż mam w tych sprawach dlatego wyrobiłem sobie kulturę pracy i zachowania na takich stronach, nie wchodzę w niepotrzebne kłótnie, udzielam się średnio - jak jest potrzeba. Ostatnio miałem przerwę od owej strony na której piszę podanie ale to z powodu tej uciążliwej grafice i ikonkach, które jakąś magiczną aurą mnie odciągają.