• 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zanim założysz temat. WAŻNE!
#1
Informacja 
Witajcie trenerzy, 

Z racji wzrastającej aktywności w dziale, chcielibyśmy dać Wam kilka wskazówek odnośnie dodawania nowych tematów. To sprawi, ze będziemy w stanie lepiej się komunikować, co z kolei zwiększy efektywność pomocy.

To co przeczytacie poniżej nie jest wymogiem regulaminowym, a listą wskazówek jak pomóc sobie oraz osobom, które popędzą Wam z pomocą!


1. Tytuł tematu

Bardzo prosimy, abyście pisali w skrócie na czym polega problem. Dziękujmy administracji za dodanie prefiksów, bo to już pomaga szybko zlokalizować, kogoś z problemem, oraz pokazuje nam w jakim zakresie się ten problem objawia.

Starajcie się nie tytułować tematu 'Ratunku!', albo 'Nie działa!'. Zapewniam Was, że taki temat może być często zwyczajnie przeoczony przez użytkowników. 

Proponujemy wybrać jeden z przygotowanych przez nas prefiksów i w skrócie nakreślić naturę problemu. 

Bierzemy pod uwagę brak znajomości działania aplikacji, czy smartfonów, więc nie obawiajcie się, że wybierzecie niewłaściwy prefiks! Jeśli uważacie, że dany prefiks odpowiada zakresowi problemu, po prostu wybierzcie go z listy.

Zwięźle, ale na temat! [Obrazek: pika.png]


2. Treść tematu

Prosimy też o jak najdokładniejsze opisanie urządzenia, jak i oprogramowania, kiedy piszecie nowy temat. Ułatwia to komunikacje, jak i skraca czas pomocy, omijając pytania o szczegóły. Co najistotniejsze powinno zostać wypisane najlepiej w ten sposób:


1. Model Urządzenia - (im dokładniej opisany, tym lepiej)
2. Wersja Android - (Jeśli oprogramowanie urządzenia jest modyfikowane, proszę podać build oprogramowania - Ustawienia Urządzenia - O Telefonie/Tablecie - tu znajdują się dokładne informacje o wersji) ((Wpisz iOS, jeśli łączysz się z urządzeń Apple))
3. Źródło Aplikacji - Czy aplikacja pokemon GO pobrana była z oficjalnego sklepu google, czy może ze stron zewnętrznych?
4. Wersja aplikacji Pokemon GO - (Pokeball (w grze, u dołu ekranu) -> settings (koło zębate w prawym górnym rogu) -> w prawym dolnym rogu będzie numer wersji); (dzięks @radzionkoww)

Dalej proszę o podanie jak najdokładniejszego 5. Opisu Problemu:
  • W którym momencie występuje?
  • Jak zachowuje się w tym momencie urządzenie?
  • Czy inne aplikacje korzystające z sieci/GPS działają poprawnie?
Jeśli chcecie zakładać tematy według powyższego wzoru: 

NA DZIEŃ DZISIEJSZY! (10/08/2016)
Ja oraz jak i również inni użytkownicy udzielający się w dziale staramy się przygotować listę najczęściej występujących problemów w grze. Postaramy się uwzględnić wszystkie komplikacje, oraz metody ich rozwiązywania. Powiemy jak sprawdzać źródło błędu, oraz krok po kroku opiszemy sposób radzenia sobie z nimi.

NIEBAWEM UPDATE Z PRZYDATNYMI LINKAMI

W przypadku nieradzenia sobie z chociażby ustawieniami systemu Android, zachęcam gorąco do pisania wiadomości prywatnych, do  użytkowników wykazujących aktywny udział w dziale oraz chęci pomocy. Tu również postaramy się przeprowadzić Was krok po kroku przez poszczególne ustawienia!
Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi? Nie chcesz czekac godzinami, az ktos odpisze w Twoim temacie? Dolacz do naszego serwera DISCORD:
[Obrazek: sukamakler.png]
Zobacz też




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości